15+ 5 تا پیامک قدیمی و تکراری

 

چهارشنبه سوری پیشاپیش مبارک

جریان این مطلب

با قطعیت میگم که شما نیمی از گمشده های عمرت را تو خونه تکونی پیدا می کنی

من هم یه دفترچه پیامک داشتم یکی از هم کلاسی هام یادگاری بهم داده بود همین

امروز پیداش کرده ام پیام هاش خیلی قدیمی هست

 

               

15+ 5 تا  پیامک  قدیمی  و   تکراری

 

 1 - به علت بارش بی وفایی

  جاده عشق لغزنده است

  لطفا با محبت حرکت کنید

          

2- به نام انکس که طاووس را آفرید تا توی بوقلمون قیافه نگیری

             

3- بعد از ورود ماهواره امید به فضا دریک اقدام انقلابی

    از سوی احمدی نژاد دو قواره چادر به ناهید و زهره

                           اهداء شد

                         

4- چنان کاری دلت با قلب من کرد که موج زلزله با ارگ بم کرد.

         

5- اگر سنگم زنی سنگت ببوسم

    اگر زهرم دهی زهرت بنوشم

    اگر غسلم دهی با اب کافور

    کفن پاره کنم دستت ببوسم

             

6- یارو پیامبر میشه بهش میگن کتابت کو؟

   میگه: من از این قرطی بازی ها خوشم نمی اد

   جزوه می گم یادداشت کنید

                     

7- عشق مثل یه گنجشک می مونه

    اگه محکم بگیریدش میمیره

    اگه شل بگیریدش می پره

    پس سعی کن طوری بگیریدش

    که اروم تو دستات خوابش ببره

       

8- پیره زنه 200 سال عمر میکنه بهش میگن:

    مادر توی این سن چه آرزوی داری میگه :

   هیچی فقط  6 سال دیگه عمر کنم بیفتم زیر پای این جوونا

    یه حالی بهشون بدم

     

9- زندگی سه تا پیچ داره

   تولد    رفاقت    مرگ

  سر پیچ دوم دیدمت تا پیچ سوم باهاتم

     

10- گلی چیدم فرستادم برایت

    غضب کردی انداختی زیر پایت

    همان یک گل نباشد قابل تو

    تو از گل بهتری جانم فدایت

          


11- روزگاریست  در این کوچه گرفتار توام

     باخبر باش که در حسرت دیدار توام

     گفته بودی که طبیب دل بیمار

     پس طبیب دل من باش که بیمار توام

 

12- زمونه ازم پرسید : چه کسی و بیشتر از همه دوست داری

      من راجبع تو هیچی بهش نگفتم چون

      رسم زمونه اینه  که هر کی رو بیشتر از همه دوست داری زود ازت میگیره

 

        

13- اگه گفتی  love is your faceیعنی چی؟

       یعنی : جمالتو عشقه .........

       

14- قلب من مثل کویره

      قلب تو مثل بارون

      میگن کویر با بارون میمیره

      پس برو بمیر

     made by Laiemade by Laiemade by Laiemade by Laiemade by Laiemade by Laiemade by Laie

 

15- میلاد منجی / اختر تابناک / یگانه نبوی /حجت حسینی / پیام عدالت /

      نگین امامت / مونس محمدی/ مهسا قمری

.

.

.

.

.

.

.

.

   این هشت نفر و دیشب تو پارتی گرفتن

.

     

 

       

          

فرستنده : من

دلیل : محبت

هدف : خوشنودی تو

نتیجه : 0 شدن در امتحان فردا فقط به خاطر تو

پس نظر و امتیاز یادت نره

 


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 18 / 12 / 1390برچسب:,ساعت 19:38 توسط مهلا| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com